انتشار ویژگی باشگاه مشتریان و CRM

مدیریت
3 بهمن, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

برخی از امکانات باشگاه مشتریان به شرح زیر می باشد:

    سطح بندی مشتریان (براساس میزان خرید می توانید سطوح مختلفی را تعریف و مشتریان با توجه به میزان خریدشان و شرایط تعریف شده توسط شما در یکی از سطوح قرار می گیرند)
    ارائه کد تخفیف (ایجاد و ارائه کد تخفیف به مشتریان)
    کش بک (بازگشت درصدی از خرید به کیف پول مشتری برای خریدهای بعدی)
    ایجاد کد معرف و امکان معرفی مشتریان جدید به مجموعه و دریافت کش بک
    دریافت گزارشات تکمیلی از مشتریان و میزان خرید آنها (تشخیص مشتریان وفادار / ار دست رفته و …)
    دریافت انتقاد / پیشنهاد / شکایت و … از سمت مشتریان
    ارسال پیامک به صورت خودکار توسط سامانه (پیامک معرفی دوستان / پیامک کد تخفیف / پیامک ثبت کش بک / پیامک استفاده از کش بک / پیامک قبل از انقضای کش بک / پیامک زمان تغییر سطح مشتری)
    نمایش لیست علاقه مندی ها (کالاهای پر خرید) هر مشتری
    امکان ارائه کد تخفیف برای سالگرد تولد و ازدواج مشتریان
    و …

قیمت این ویژگی با اشتراک 10 ساله 8.5 میلیون تومان می باشد.

جهت خرید این ویژگی یا کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.