منو

رویه‌های بازگرداندن کالا

رویه های بازگشت کالا
اصالت و سلامت تمامی کالاهای رویال سافت قبل از ارسال توسط کارشناسان بررسی می‌شود ولی با این وجود ممکن است پس از تحویل کالا به خریدار مشکلاتی وجود داشته باشد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

    در صورت مشاهده‌ی هر گونه مغایرت فیزیکی و مشخصات فنی، حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا به بخش پشتیبانی اطلاع دهید. اگر مغایرت از روی جعبه (رنگ یا مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد کالا را از حالت پلمپ خارج نکنید.
    در صورت مغایر بودن سفارش شما با کالای دریافتی لطفا بدون باز کردن و یا استفاده از آن، ابتدا با کارشناسان ما تماس گرفته و اقدامات لازم برای مرجوع کردن کالا را انجام دهید. رویال سافت تنها در صورتی که بسته بندی اصلی حفظ شده باشد مسئولیت بازگشت کالا را به عهده می گیرد.
    قطعات داخلی کامپیوتر از قبیل مادربرد، کارت گرافیک، پردازنده، انواع حافظه و … شامل 24ساعت مهلت تست و عودت کالا نمی‌شوند و هرگونه ایراد فنی بر عهده‌ی شرکت گارانتی کننده می‌باشد.
    کالاهای فاقد گارانتی شامل 24ساعت مهلت تست و مرجوعی نمی‌باشند اما شما می‌توانید برای اطمینان از سالم بودن کالا، در هنگام خرید از کارشناسان ما درخواست تست فنی داشته باشید.
    در صورتی که قطعات برای ماینینگ و استخراج ارز دیجیتال استفاده شوند از حالت مهلت تست و گارانتی خارج می‌شوند.
    در صورت بروز ایرادات فنی بعد از گذشت 24ساعت. اگر کالا دارای گارانتی شرکتی باشد با شرکت گارانتی کننده تماس بگیرید.
    برای سایر کالاها که نیاز به مهلت تست دارند، رویال سافت 24ساعت فرصت برای بازگشت کالا درنظر گرفته است. و کالاهای استوک فاقد گارانتی و فقط دارای مهلت تست 24 ساعته می باشد.

 
شرایط استفاده از 24ساعت مهلت تست
در صورت بروز مشکل فنی از زمان تحویل کالا به مدت 24ساعت، با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و اطلاع دهید و بعد از  تایید کارشناس، کالا را مرجوع نمایید.
بعد از تحویل کالای مرجوعی در فروشگاه، ایرادهای اعلام شده توسط مشتری به وسیله‌ی تیم کارشناسان فنی رویال سافت بررسی می‌شوند و در صورت تایید وجود نقص فنی، کالا مشمول سرویس 24ساعته مهلت تست می‌شود.
 کالای مرجوعی می بایست در بسته بندی اولیه همراه با تمامی اقلام و جعبه اصلی فرستاده شود.
مواردی که شامل سرویس فوق نمی شود:

    ضربه، شکستگی، خط و خش، استفاده نامناسب و متفاوت با پیشنهاد سازنده (که در دفترچه راهنمای کالا درج شده است)
     کالاهایی که قبل از ارسال توسط کارشناسان تست شده باشند.
    پیکسل سوخته و معیوب صفحه نمایش (LCD/LED) که کمتر از 4 عدد باشد.


خسارت در هنگام حمل و نقل
وبسایت فروشگاهی رویال سافت همواره نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت سلامت و بدون آسیب، تحویل به خریداران در سراسر کشور گردد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده‌ی شرکت حمل و نقل می باشد.

پیشنهاد رویال سافت برای ارسال کالا، همواره از طریق موارد درج شده در سایت می‌باشد و مسئولیت هرگونه درخواست تغییر در روش ارسال کالا که منجر به آسیب کالا در حمل نقل شود به عهده‌ی خریدار است.

کالاهایی که دیده ایید
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه رویال سافت
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه رویال سافت